Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 

 

I. TERMINY I SPOSOBY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ 

Chęć otrzymania faktury vat prosimy wpisywać w uwagach - dane do faktury prosimy wpisujemy w danych adresowych (firma)

  • Zamówienia realizujemy w terminie do 2 tygodni od momentu złożenia zamówienia, w wypadku przedłużania się terminu realizacji powiadamiamy zamawiającego, 95% zamówień realizujemy w ciągu 24h.
  • Zamówienia realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej (wysyłka poniedziałek, środa, piątek ok. godz. 12.30) lub Kurierem (wysyłka w każdy dzień roboczy ok. godz. 13), w tym przypadku jest możliwość śledzenia przesyłki poprzez numer monitorujący.
  • Paczki kurierskie zazwyczaj dochodzą do klientów na następny dzień po wysłaniu. Kurier nie dostarcza paczek w weekendy oraz święta.
  • W przypadku problemów z realizacją zamówienia (niepełne dane adresata itp.) kontaktujemy się z klientem w sposób telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki
    w terminie przez Pocztę Polską lub Kuriera.
  • Informujemy, że możemy złożyć reklamację na Poczcie Polskiej dopiero 30
    dni od momentu wysłania paczki.
  • Jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy
    możemy ci przesłać potwierdzenie nadania.
    Nie obwiniaj sprzedającego bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.

II. SPOSÓB ZAPŁATY

  • Podstawowymi formami płatności są: pobranie pocztowe lub kurierskie, płatność realizowana za pomocą systemu PayU kartą kredytową lub płatniczą oraz przelew tradycyjny na nasze konto.
  • W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto lub płatności kartą kredytową przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Poczty Polskiej koszty wysyłki wynoszą 13 zł.*
  • W przypadku przesyłek realizowanych za pośrednictwem kuriera płatnych przy odbiorze koszty wysyłki wynoszą 26 zł.*
  • W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto lub płatności kartą kredytową przy zamówieniach realizowanych za pośrednictwem Firmy Kurierskiej koszty wysyłki wynoszą 16 zł. *

*W szcególnych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do zmiany przewoźnika.

  • Dane do przelewów krajowych:
    Numer konta- 50102055581111107335900050 w Banku Inteligo. 
    ul Latyczowska 13a , 04-050 Warszawa. 
    W tytule należy podać swoje nazwisko i nr zamówienia.
    Zamówienie zostanie zrealizowane po wpłynięciu należności na nasze konto. 
     
  • Dane do przelewów zagranicznych:
    Skladnica Harcerska SKAUT 
    ul. Latyczowska 13A
    04-050 Warszawa
    Polska
    Numer konta - PL50102055581111107335900050
    Kod SWIFT BPKOPLPW
    Adres naszego banku:
    PKO BP S.A. CBE INTELIGO
    Al. Armii Ludowej 26
    00-609 Warszawa

III. ODBIÓR OSOBISTY

  • Możliwy jest odbiór osobisty artykułów zakupionych w sklepie.
  • Adres do odbioru: Składnica Harcerska "Skaut", ul. Mińska 65, 03-838 Warszawa (róg ul. Chodakowskiej)
  • Płatność na miejscu tylko gotówką. 

IV. WYMIANA

  • Zakupiony towar można wymienić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki
  • Wymieniamy towar w stanie niezmienionym (nieużywany)
  • Towar na wymianę odsyłamy na adres: Składnica Harcerska "Skaut", ul. Mińska 65, 03-838 Warszawa (róg ul. Chodakowskiej)
  1. Na koszt sklepu, gdy wymiana nastąpiła z przyczyn niezależnych od klienta (np: otrzymanie innego towaru niż zamawiany)
  2. Na koszt klienta - 19 zł (wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub 33 zł (wysyłka kurierem), gdy wymiana nastąpiła w związku z pomyłką klienta (np: nieodpowiedni kolor, tp.)

V. REKLAMACJE

  • Reklamacje można zgłaszać wysyłając reklamowany towar (na koszt własny) wraz z opisem przyczyn reklamacji i dokumentem zakupu (paragon lub kserokopia faktury) pod w/w adres.
  • W terminie do 14 dni od momentu otrzymania przez nas towaru reklamowego powiadamiamy klienta o przyjętym trybie reklamacji. Po uznaniu reklamacji  towar lub pieniądze przesyłane są na nasz koszt.
  • Reklamacje dotyczące braków ilościowych w otrzymanych przesyłkach prosimy składać na adres sklep@skaut.waw.pl w ciągu 7 dni od daty otrzymania.
  • Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27.07.2002 (Dz.U. nr 141, poz. 1176).

VI. ZWROT TOWARÓW

  • Zwrot towarów jest możliwy w ciągu 10 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru
  • Towar należy oddać w stanie niezmienionym (nie używanym), oryginalnym opakowaniu, kompletny wraz z oryginałem dowodu zakupu.
  • W przypadku, gdy towar był używany procedura zwrotu nie obowiązuje.
  • Towar można zwracać odsyłając na adres: Składnica Harcerska "Skaut" ul. Mińska 65,  03-838 Warszawa (róg ul. Chodakowskiej) na koszt własny.
  • Zwrot gotówki za zakupiony towar następuje w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru wyłącznie na konto klienta. Od zwracanej wartości towaru odliczamy kwoty udzielonych rabatów, darmowych kosztów przesyłki, upominków.

VII. WYSYŁKA POZA GRANICE POLSKI

  • Zamówienia poza granice Polski prosimy składać mailem na adres sklep@skaut.waw.pl
  • Zamówienia realizujemy wybraną przez zamawiającego formą wysyłki (w mailu zwrotnym proponujemy klientowi kilka form wysyłki wraz z ich kosztami). W przypadku takich zamówień koszty wysyłki pokrywa zamawiający.
  • Ponadto wymagana jest przedpłata na konto lub dokonanie płatności kartą kredytową. Zamówione artykuły wysyłamy po wpłynięciu należności na nasze konto.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl